برای دانلود آهنگ اینجا کلیک کنید

دانلود آهنگ وقار صدا به نام سنی سویرم اورییم سن سن منیم

 

Vuqar Seda –  Meleyimsen

دانلود آهنگ وقار صدا به نام سنی سویرم اورییم سن سن منیم

 

دانلود آهنگ وقار صدا به نام سنی سویرم اورییم سن سن منیم

 

دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸و۳۲۰

 

متن آهنگ وقار صدا به نام سنی سویرم اورییم سن سن منیم

تُؤت الیمنَن گِئدَی اؤزاغلارا بیز

اؤ یئرلَردَه حَسرَت هیجران اؤلماسین

سورَی خوش عُمؤر حَیاتدا هَر ایکیمیز

سِئوگی دولو گُوز کَدرَه دولماسین

یِئر اوزوندَه مَلیمسَن سَن مَنیم

سَنی سِئویرَم اورَیمسَن سَن مَنیم

گُلوم مَنیم چیچَیمسَن سَن مَنیم

بو حَیاتدا گرَیمسَن سَن مَنیم

سَنین عِشقین مَنی یاشادیر عَزیزیم

سَن اؤیرتدین مَنه سِئومَی دَه

سنَن اؤزگسینَه باخسا کُور اولار گُوزوم

سَنده گؤردوم سِئویب سِئویلمَی دَه

یِئر اوزوندَه مَلیمسَن سَن مَنیم

سَنی سِئویرَم اورَیمسَن سَن مَنیم

گُلوم مَنیم چیچَیمسَن سَن مَنیم

بو حَیاتدا گرَیمسَن سَن مَنیم

متن ترانه و ترجمه فارسی ملیمسن از ووگار صدا
دستمو بگیر تا به دور دست ها بریم

آنجا خالی از حسرت و جدایی باشه

هر دومون یه عمر زندگی خوشی رو بگذرونیم

قلبمون پر از عشق باشه و چشمامون از درد اشکی نشه

روی زمین فقط فرشته منی تو

دوست دارم و تپش قلب من تویی

گل منی غنچه عشق من تویی

تو این زندگی همه کس من تویی

عشق تو دلیل زندگی منه عزیزم

تو به من دوست داشتنو یاد دادی

اگه چشم غیر تو به کسی بیفته کور میشم

با تو دوست داشتن و دوست داشته شدن رو درک کردم

 

♫♫♫♫ ♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 

کانال تلگرامی صدف موزیک

 

https://t.me/sadafmusic_ir

 

دانلود آهنگ جدید فارسی از سایت صدف موزیک

 

♫♫♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 

با صدف موزیک بروز باشید

♫♫♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

برای دانلود آهنگ اینجا کلیک کنید