جهت دانلود آهنگ اینجا کلیک کنید

دانلود آهنگ ترکی جدید الیاس یالچینتاش به نام بو ناسل وداع

 

Ilyas Yalçıntaş – Bu Nasıl Veda

دانلود آهنگ ترکی جدید الیاس یالچینتاش به نام بو ناسل وداع

دانلود آهنگ ترکی جدید الیاس یالچینتاش به نام بو ناسل وداع

دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸و۳۲۰

متن آهنگ ترکی جدید الیاس یالچینتاش به نام بو ناسل وداع

İnanmak, inanmak istiyorum sana
اینانماک، اینانماک ایستییوروم سانا
Anlatsana her şeyi baştan

آنلاتسانا هر شِیی باشتان
Bir daha çok sevsen de gitmelisin

بیر داها چوک سِوسن ده گیتمِلیسین
Öyle mi? Bence sen yalancının birisin

اویله می ؟ بِنجه سن یالانجینین بیریسین
Çok sevsen de gitmelisin

چوک سِوسن ده گیتمِلیسینÖyle mi? Bence sen yalancının birisin

اویله می ؟ بِنجه سن یالانجینین بیریسین

Söylesene sevdam

سویلِسِنه سِودام
Bu nasıl, bu nasıl veda?

بو ناسیل، بو ناسیل وِدا ؟
Bu nasıl yalan?

بو ناسیل یالان ؟
Sen kaçıncı yalancı, ömrümden çalan?

سن کاچینجی یالانجی، اومرومدن چالان

ترجمه آهنگ غمگین الیاس یالچینتاش İlyas Yalçıntaş بو ناسل ودا

می‌ خواهم که تو را باور کنم، باور کنم
همه چیز را از اول تعریف کن
اگر زمانی هم مرا خیلی دوست داشتی، اکنون رفتنی هستی
اینطوره؟ تو در فکر من یک دروغگو هستی
اگر زیاد هم دوستم داشته باشی، باز هم رفتنی هستی
اینطوره؟ تو در فکر من یک دروغگو هستی

عشقم، بگو
این چه نوع خداحافظیه
این چه نوع دروغیه
تو یک دروغگوی دیگر هستی، زندگی و عمرم را از من گرفتی
آهنگ الیاس یالچینتاش چطور خداحافظی کنم

 

♫♫♫♫ ♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 

کانال تلگرامی صدف موزیک

 

https://t.me/sadafmusic_ir

 

دانلود آهنگ جدید فارسی از سایت صدف موزیک

 

♫♫♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 

 با صدف موزیک بروز باشید

 

♫♫♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

جهت دانلود اهنگ اینجا کلیک کنید