برای دانلود آهنگ کلیک کنید

دانلود آهنگ ترکی شبنم تووزلو به نام جانین ساغ اولسون

 

Sebnem Tovuzlu – Canin Sag Olsun

دانلود آهنگ ترکی شبنم تووزلو به نام جانین ساغ اولسون

دانلود آهنگ ترکی شبنم تووزلو به نام جانین ساغ اولسون

دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸

متن آهنگ ترکی شبنم تووزلو به نام جانین ساغ اولسون

Sənin canın sağ olsun
Mən bir təhər dözərəm
Sənin canın sağ olsun
Ölərəm, of demərəm

Sən eşqimin ilk busəsi
Sən canımın bir hissəsi
Məni tənha qoysanda sən
Bu sevdadan doymadım mən

Bu gedişə səbəb nədir
Dediklərin daha nədir
Qəlb qırmağın özü günah
Bağışlasın səni Allah

Sənin canın sağ olsun
Mən bir təhər dözərəm
Sənin canın sağ olsun
Ölərəm, of demərəm

Hücum çəkir mənə həsrət
Hücum çəkir gecə xəlvət
Hislərimlə bacarmıram
Bu nifrətdir ya məhəbbət?

Bu gedişə səbəb nədir
Dediklərin daha nədir
Qəlb qırmağın özü günah
Bağışlasın səni Allah

Sənin canın sağ olsun
Mən bir təhər dözərəm
Sənin canın sağ olsun
Ölərəm, of demərəm

♫♫♫♫ ♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

کانال تلگرامی صدف موزیک

https://t.me/sadafmusic_ir

دانلود آهنگ جدید فارسی از سایت صدف موزیک

♫♫♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 با صدف موزیک بروز باشید

♫♫♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

برای دانلود آهنگ اینجا کلیک کنید