جهت دانلود آهنگ کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید فریده حیلال آکین به نام اونوتتون مو بنی

دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸و۳۲

متن آهنگ جدید فریده حیلال آکین به نام اونوتتون مو بنی

Söz-Müzik: Sezen Aksu
Düzenleme-Gitar:Ömercan Özüaydın
Bass:Şafak Kocadağ
Klavye:Alper Konukçu
Perküsyon:Cem Hazır
Musiqinin Sözləri

Unuttun mu beni,
Her şeyimi?
Sildin mi bütün izlerimi?

Hiç düşmedim mi aklına?
Hiç çalmadı mı o şarkı?
O sahil, o ev, o ada
O kırlangıç da mı küs bana?

Sanırdım ki aşklar ancak
Filmlerde böyle..

Ben hala dolaşıyorum avare
Hani görsen enikonu divane
Ne yaptıysam olmadı, ne çare
Unutamadım gitti..

Ben hala dolaşıyorum avare
Hani görsen enikonu divane
Ne yaptıysam olmadı, ne çare
Unutamadım gitti..

Ey aşk neredesin şimdi?
Sen de mi terk ettin beni?
Ne hata ettiysem, affet!
Büyüklük sende kalsın, e mi?

Sen de olmazsan eğer
Batar artık bu gemi..

Ben hala dolaşıyorum avare
Hani görsen enikonu divane
Ne yaptıysam olmadı, ne çare
Unutamadım gitti..

Unuttun mu beni,
Her şeyimi?
Sildin mi bütün izlerimi?

♫♫♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

کانال تلگرامی صدف موزیک

https://t.me/sadafmusic_ir

دانلود آهنگ جدید فارسی از سایت صدف موزیک

♫♫♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 با صدف موزیک بروز باشید

♫♫♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

جهت دانلود اهنگ کلیک کنید